Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2011.10.04. 15:41 Gyopár&Csom

A konyhában idén elmaradt a szeptember

Bár kicsit furcsán hangzik a cím, jól mutatja időhöz való viszonyomat. De az előzményeket se felejtsük el. Tavaly karácsonyra szinte minden rokonomtól naptárat kaptam, így a fürdőszobát leszámítva mindehova jutott belől. De nem időmérő, hanem inkább díszítő funkcióban. Így esett, hogy az amúgy nagyon szép Van Gogh naptár (Húgom ajándéka) szeptemberi képével nem voltam teljesen megelégedve, ellenben az augusztusi csodaszép volt, és az október is tettszet. Épp ezért szeptember 15-én kettőt lapoztam, így lett augusztusból október.

Azt hiszem a nappaliban a december lesz kicenzurázva...


      Gabi 

Szólj hozzá!

Címkék: otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr993277985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása