Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

• gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2011.06.10. 20:37 Gyopár&Csom

Munkavédelem - 2011, Zakopane

Nagyobb adag favágásra került sor a múltkor. (Lebontottuk a felújítás során ugyanis két szobában is a lambériát, ezt kellett volna felaprítani.)Én nagyban kacsintgattam Orkisz bácsi (tőle béreljük a kecót) körfűrésze felé, de asszony lelombozott, hogy úgy sem engedi meg.Így…

Címkék: mindennapi feladatok

2011.06.10. 11:50 Gyopár&Csom

A tökéletes férfi

A minap hivatalosak voltunk barátaink esküvőjére, Budapestre. Szóba is került néhányszor, eként emlegettük a helyszínt: Gellért Kápolna. Bár többszür került a kezünkbe a meghívó, és a lagzi helyszínt alaposan be is tájoltuk, a kápolnáról nem tünt fel, hogy ez nem a…

Címkék: utazás gondolatok

2011.06.08. 12:41 Gyopár&Csom

no ő hal meg utoljára!

Reménykedünk... Hogy a lengyelek nem ismerik a Medárdos dolgot... Vigasztalan 40 nap következik ránk, ha az időjárás megpróbálja betartani a népi hagyományt...    CSom

Címkék: időjárás

2011.06.07. 22:23 Gyopár&Csom

Munkaáradat

Két frontról támad. Pályázati elszámolás az egyik oldalról, turisztika szezon a másikról. Élvezzük, igaz az előbbi határidős, így majd a hó vége felé lesz meredek...   CSom

Címkék: mindennapi feladatok

2011.06.06. 10:17 Gyopár&Csom

Vendéglátás

Szombaton érdekes szituációt éltünk meg egy csoporttal. Gabi egész nap velük volt (Wieliczkát tolmácsolta), majd délután én is csatlakoztam egy zakopanei idegenvezetéssel, s végezetül közösen vittük el őket a zakopanei szálláshelyre, és velük vacsoráztunk.Itt ütött be a…

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok egy csoportkísérő kalandjai