Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2011.02.23. 23:27 Gyopár&Csom

A cickányok szeretik a sonkát

Ez kérem tapasztalati tény, ugyanis van egy cickány az íróasztalomon egy befőttesüvegben. Az előbb fogtam a nappaliban. Azaz a macska fogta, és én elkoboztam Marci segítségével, mert pont olyan hangja volt mint Voltinak, az elveszett törpehörcsögnek. 

Így bekerült egy befőttesüvegbe a jószág és alapos tanulmányozás után megállapítottuk cickányra hasonlít. Az ormányszerű orr mintha külön életet élne, nagyon szép szürke bundája van és kurta farka, mármint egérhez képest és olyan a hangja mint az elektromos kisülés. 

A cickányt még beazonosítás előtt megvendégeltem szotyival és dióval, de a stressz elmúltával sem kellett neki. Így böngésztük a netet, a Wikipédia (no meg Külképviselet) szerint a cickányok bogarakat, csigákat, férgeket esznek. Ebből sajna itthon nem tartok készletet. De sonkát igen, ebből kapott a macska is, mert ilyen szépet talált nekem. A sonkára aztán rávettette magát a kis jószág is,, és így azt is meg tudtam hol van a szája, mert ormányszerű orra alatt jól el van rejtve. Nagyon szép állat. 

Mindig nevettünk szegény macskán, hogy csak bámulja a küszöböt, meg a konyha sarkát, de ezek szerint nem hiába. A cickánnyal megbeszéltem, hogy télen nem dobom ki, tavaszig vendégeskedhet nálunk, esetleg a családdal ha azokat is megtalálja Aga, és időben közbelépünk, addig koszt kvártély jár. De azt hiszem nem kér belőle. Ez egy szabad cickány, az meg nem való befőttesüvegbe, szóval kap még sonkát aztán elviszem a műhelybe ott nincs olyan hideg és népes pókállomány van, csak megoldja. 

Wikipédia szerint nem alszik téli álmot,hát igen ezt látjuk... 

    Gabi 

Szólj hozzá!

Címkék: macska otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr962686437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása