Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2010.11.18. 22:50 Gyopár&Csom

Zakopane-falu

Ma két élményem is volt, ami azt az érzést erősítette bennem, Zakopane mégis csak falu, az a város cím csak kamu.

1 - Felhívtam a festékboltot, megjött-e a megrendelt színárnyalatú olajfestékem, amely legnagyobb bánatomra pont a konyhafelújítás közepén fogyott ki, így a munkálatok egy két napig álltak, mert kiderünlt egész Zakopaneban nincs csokibarna olajfesték. No, felhívtam őket, megjött-e, és IGEN, megjött. Elővigyázatosan megkérdeztem, hogy meddig van nyitva a bolt. Hát nem pont 17:00-ig, ameddig az én munkaidőm is tart? De nem baj válaszolta a boltos, átviszi a festéket az optikushoz a szomszéd üzletbe, az tovább van nyitva. De - fűzte tovább a szót - ne fizessem ki az optikusnak, mert avval csak összezavarnánk szegény öreget, majd kifizetem a festékboltban, ha arra járok. :) Őszíntén bevallom szólni sem tudtam... 

2 - Egy ügyfelünknek, akinek rendszeresn fordítok épp a Varsói karácsonyi vásári előkészületeket tettem meg, és rendeltem a Liptontól 700db tea filtert, meg bögrét stb. És lehet tőlük kölcsönözni szamovárt is. No de a raktár épp ma-holnap van zárva, csak szombaton nyit. De az nekünk már késő, mert péntek reggel kell Varsóba útnak indítani mindent... Egy kis gondolkodás után, megoldottuk a feladványt: Van egy közös ismerősünk a Liptonossal, akinek már van szamovárja, na ő odadja azt nekem ma, helyette szombaton kap egy másikat. Lássatok csodát, közös ismerősünk csont nélkül elfogadta e megoldást. (Hogy két napig nem lesz szamovárja.) Sőt el is hozta volna nekünk, de mi azért érte mentünk. :) 

   Gyopi

Szólj hozzá!

Címkék: gondolatok otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr932458279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása