Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2010.07.27. 19:56 Gyopár&Csom

Egy csodás nap

Ma rendszámmal a kezemben,zuhogó esőben sétáltam haza a hivatalból. Úgy éreztem magam, mint a Taxi 1-ben Daniel, amikor megkapja a Taxi engedélyét. Egy szóval a mennyekben éreztem magam. Nem csak autónk van, hanem tátrai járásos rendszámunk is!!! Az élményt csak fokozta az ügyintézés olajozottsága.

Az autó megvétele után  időpontot kértem a Járási Hivatalban a megfelelő osztályon, kaptam is két héttel későbbre, ami kicsit elkeserített, de hát hosszú a sor... De a hölgy a telefonba még megemlítette, hogy menjünk be előtte és soron kívül fogad minket, hogy ellenőrizze mindenünk meg van-e, hogy ne akkor derüljön ki, és ne kelljen többször bejárni.
Huuuu! Annyira meglepődünk, hogy be is mentünk másnap, és eléraktuk a vaskos autó mappát, vagy 30 különböző irattal. Átszálazta, kiválogatta mi kell és kiszúrta, hogy az egyik paíron nincs az aláírásnak dátuma. Tény, hogy rublika sincs rá, de ez egy új jogszabály, és hát e nélkül már nem fogadják el.
Teljesen ellágyultam ennyi törödés láttán, majd kikérdeztem mire is készüljek, mennyi időbe, pénzbe, idegsejtembe fog kerülni a rendszám (és forgalmi) szerzés? 45 perc volt a válasz, és nem hiszitek el, de  percre pontosan annyit voltam ma ott.

Amikor megérkeztem - igaz kis késéssel - akkor már vártak rám. Mondjuk ki is kaptam a késésért. Az ügyintéző hölgy mindent szépen lediktált mit hova kell beírni. Egyedül az alpári stílusa emlékeztetett arra hogy Közép-Európában vagyok.
Otthon édes otthon... 

    Gyopi

Szólj hozzá!

Címkék: autó mindennapi feladatok lengyel érdekes


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr52180689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása