Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

• gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2010.06.01. 22:28 Gyopár&Csom

Tulipánok földjén jártunk - V. rész: és tényleg

Jaj, de nagyon elmaradoztunk a hollandiai beszámolóval... de majd most.

Laci, jóbarátunk, aki Hágában lakik már egy ideje, már az utazás időpontjának megválasztásakor emlegette a mai, azaz az e napi progamot.
A Királynői Tulipánkertet ugyanis minden évben alig két hónapra nyitják ki, amikor teljes pompájában lehet megtekinteni. Itt sok-sok hektáron lehet sétálni ezerszín tulipán mozaikos ágyásai között - kis japán kertecskékben, vagy szélmalomból csodálni a tulipánkaszálót, vagy az üvegházban névvel ellátott kis dobozokban megtekinteni a rengeteg tulipán fajtát.
De azért nem csak tulipánok voltak, mert láttunk ám íriszt, meg jácintot, meg nárciszt, meg sok mást, aminek a nevét nem tudom, de megkapóan színes és illatos volt. Még a fiúkat is elvarázsolta, bár ők a hagymaboltban nem vesztették el a fejüket, mint mi Alízzal. A fiúk és a pénztárcánk szerencséje, hogy egyikünknek sincs kertje. Különben esetünkben a 20 kg pogyász nagy része hagymává alakult volna, hisz bugyit, zoknit, stb itthon újra vehetek.

Elmondhatom: millió virág nyílt. Nem darabra , fajtára. Döbbenetes volt ez a szín-, alak- és változatbeli sokféleség.

Most szépen megkérem Marcit, s így talán fotót is felrak a tulipánokról, hogy Ti is örülhessetek.

Ámen:

Este Rotterdamba mentünk - és bár Laci szerint Rotterdam csúnya kikötőváros, de én emlékeztem gyerekkoromból, hogy hatalmas, és szép. Elképzelhetetlenül óriási nagy, bár csak éjjel néztünk szét, amikor kiskoromban ide látogattam. No meg Marci sem veti meg a hajók nézegetését.
Laci ötlete alapján kombináltuk a kikötő- és városnézést valami egyébbel. Így az erdemény az lett, hogy elmentünk egy hajótúrára, ahol annyi palacsintát lehetett enni amennyi belénk fért... :) Töredelmesen bevallom a 3-ik után már csak a feltéteket ettem, de hát muszáj volt végigkóstolni mindent... és a karamell morzsákkal megszórt banánszeletekre még egy jó idegig emlékezni fogok...

Tegyük hozzá, hogy a palcsinták inkább az omlettre emlékeztettek vastagságuk alapján. És a belesütött (alma, vagy) szalonna sem segítette elő a rekordhalmozók törekvéseit.

Gabi és CSom

1 komment

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szajbergyerek 2010.06.04. 11:55:35

Sziasztok!

Elultettem a hagymakat, amiket egyutt vettunk es azota locsolom rendithetetlenul..... de semmi. Mindenki azt mondja tul keson ultettem el oket (tekintve , hogy osszel kell). En mashogy latom. Szerintem jo elore biztositottam , hogy jovo osszel mar a foldben legyenek. :-))

Amugy nagyon jo olvasi a hollandiai beszamoloitokat.

Orulunk, hogy itt voltatok.