Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2009.10.23. 09:38 Gyopár&Csom

Helyzet- (No 13 és 14) illetve időjárás jelentés

Szép nap lesz a mai!

Délelőtt és délután is csoportom lesz, közben meg berohangálok az irodába. Gabi még Magyarországon, főnökasszony - akinek a férje zsűritag a Békéscsabai Kolbászfesztiválon - szintén Magyarországon. Ergo ma lesz magyar ügyfél, aki bejön az irodába. És vagy itt lel (ez a terv), vagy telefonos tolmácsolással értekezik majd a kolleginával.
Ráadásként a mai két csoportom homlokegyenest más programot kért (ami nem baj), úgyhogy nem nagyon lesz a városnak olyan nevezetessége, ahol nem fordulok ma meg...

Ehhez jön, hogy a rengeteg érdeklődésnek hála + a saját csoportjaimnak köszönhetően már 3-4 napja az időjárásjelentő oldalak rabja vagyok. Ez elég frusztráló, mert ezek a weblapok (már csak presztízsből is?) mást-mást mondanak. És naponta kétszer cserélődik az előrejelzés. Jósoltak már mára havat, napsütést, egész napos esőt és szimplán beborult eget is. Ja, és szinte kivétel nélkül egyszer sem találták el a helyes megfejtést a héten!

Épp ezért ráálltam arra, hogy majd mára sem jön be a borús, esős jóslat. Ehhez képest éjjel eléggé rosszul érintett - miközben kiraktam a macskát - hogy zuhogott az eső.
Szerencsére ma reggelre elállt. Miközben bejöttem azért nem tűnt olyan vészesnek az idő, még a Giewont is kidugta buksiját a felhők közül. Most meg még a napocska is bekukkantott az iroda ablakain keresztül, szóval most bizakodó vagyok!

Csak pofára ne essek!

   CSom

U.i.: És most megyek, és megnézem, hogy mit tippelnek ma az időjós portálok...
 

2 komment

Címkék: időjárás


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr511469229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatiJoci 2009.10.23. 10:54:51

Ha esetleg valaki az aktuális időjárásra kíváncsi
www.zol.pl/webcam2/
Plusz egy előrejelző oldal
freemeteo.com/default.asp?pid=23&gid=3080866&la=16

Gyopár&Csom 2009.10.23. 20:30:43

@KatiJoci:
Szerintem csak a webcam használható. Persze csak pillanatnyilag...
Az oldal, amit írtok, meg még sok más, jó, ha egyenletes az időjárás.

Mára mindenki felhőset mondott, ehhez képest ingujjban vezettem ma.

Viszont tervezem, hogy belinkelem az összes időjós oldalt, amit ismerek, aztán lehet válogatni majd...
süti beállítások módosítása