Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2009.07.23. 10:58 Gyopár&Csom

Ribillió

2009. július 23 - Hajnali 4:32

Csom arra ébred, hogy légkalapáccsal dolgoznak a környéken. Elsőre azonnal elátkoztam polgármestertől az utolsó munkásig mindenkit, hogy szép dolog a városfejlesztés, de azért mindennek van határa. (Pédául a mumkakezdés legkorábbi időpontjának is...)

Ilyenkor az ember nincs toppon, úgyhogy kellett vagy másfél perc, hogy rájöjjek, ha felkelek, és becsukom az ablakokat, akkor javulhat a helyzet. Hát megtettem. Javult. Sajnos csak javult, és nem megoldódott...

Viszont, ha már felkeltem, működésbe lépett agyam azon szekciója is, amelyik arra figyelmeztet, hogy a hólyagom szeretne valamit. És mivel úgy is a fürdőben voltam (igen, ott is van ablak) hát dobtam egy sárgát.

Aztán a WC lehúzása után egy gyenge pontszámú dupla lutzot is, mert a WC tartályunkból egy haldokló asztmás viziló utolsó bugyborékoló hörejei szálltak felém.

És ezzel össze is állt a kép, hogy ha el van zárva a viz, akkor csőtörés van a környéken valahol.

2009. július 23. - Reggel 8:12

És az egészet el kellett mesélnem az asszonynak, mert átaludta a teljes ribilliót... Szép! Miközben én az asztmás vizilóval vivtam élet-halál harcomat ő minden bizonnyal valami szépet álmodott.
Irigylésre méltó.
Szerencsére eközben a csap prüszkölve megtámadta, igy hitelesebbé vált a történetem, és viz is van.

2009. július 23. - Reggel 8:44

Sehol sincs nyoma az útfelszedésnek az utcában...

2009. július 23. - Délelőtt 10:51

Én meg itt gubbasztok az irodában félálomban, kialvatlanul. (Tegnap éjjel Aga tartott mono kamaszbulit, aminek szintén egy elbaltázott éjszaka lett a vége...)

De majd ma éjjel kialszom magam! Kis naiv...

   CSom

4 komment

Címkék: otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr761262597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inda Krakkóból · http://indawwa.blogspot.com 2009.07.23. 12:21:21

Ha ez megnyugtat, a macskák egy idő után megszokják az ember bioritmusát és nem az éjszaka közepén hancúroznak. Ezen lehet segíteni, ha elalvás előtt elfárasztjátok a macskát: kergetőzés, gomolyag, egy kismacska bármivel eljátszik és legalább pár órán át nyugi van.

Gyopár&Csom 2009.07.23. 12:41:40

@inda Krakkobol:
Nem ez az első cicánk, ezt a lefárasztós dolgot pl. tegnap be is vetettem, de a munkásokat sajna nem fáraszthatom ki minden este. Egy jó feleség a férjért sok mindenre képes, de ez azért meghaladja az én erőmet is.

Inda Krakkóból · http://indawwa.blogspot.com 2009.07.23. 14:37:43

@Gyopár&Csom: Ez igaz, főként, hogy a férjek sem szokták tolerálni, ha a feleségük munkásokat fáraszt. ;)

Gyopár&Csom 2009.07.23. 15:09:46

@inda Krakkobol: A fárasztás minkéntje sem mindegy, az enyém nem szokott tiltakozni, ha munkásokat fárasztok, viszont pl. a kaposvári vasbolt alkalmazottai kifejezetten menekültek előlem egy időben.
süti beállítások módosítása