Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

• gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2010.06.11. 10:20 Gyopár&Csom

Tulipánok földjén jártunk - VI. rész: Meg a ráadás

Vasárnap reggel kényelmesen felkeltünk, és még egyszer utoljára megnéztem, hogy nem törölték-e a járatunkat. Hát nagy nehezen elérkezett ez is - törlésre került a katowicei gép.

Hogyan tovább? Kezdésnek Laciékat megnyugtattuk, hogy nem kell olyan nagyon gyorsan kikászálódni az ágyból, aztán nekifogtunk a legkülönbözőbb üzletszabályzatok olvasásának, majd a WizzAir hivogatásának.
Ez utóbbit három nyelven - angol, magyar és lengyel - tettük, és a fejetlenséget tökéletesen jellemezte, hogy más-más volt a hibaüzeneti jelzés minden vonalon.
Két óra őszülés után a lengyelek feladták, és szóva álltak velünk. Simán átfoglaltunk hétfőre, és nekiálltunk programot tervezni.

Végül az állatkerztezés mellett döntöttünk, és mivel Laciék már látták az amszterdamit, ezért Arnhembe mentünk, a Bürger's Zoo-ba (www.burgerszoo.eu). Közben némi nyüstöléssel meggyőztük Lacit, hogy nézzük meg a királynői rezidenciát Hágában. Mármint kocsiból, mert bemenni úgysem lehet. Megnéztük, kívülről nem sokat láttunk, de voltunk itt is.
Majd megleltük Hollandia aznapi két közlekedési dugójából az egyiket, így végül elég későn értünk az állatkertbe, ami amúgy Hollandia nyugati, dombor, erdős részén fekszik.

Jó élmény volt, ami nagyon érdekes volt, hogy viszonylag nagy területen viszonylag kevés állatot tartottak, de hatalmas kifutókban. Ez nekem nagyon szimpatikus volt, hiszen nem nagyon komálom az állatkerti ketrecben köröző tigris látványát...

Hazafele kitaláltuk, hogy az aktuális búcsúvacsorát a tengerparton költjük el, egy olyan helyen, ami Laciék nagy kedvence. Kellemes, élőzenés hely volt, ahol folyamatos váltásban két zongorista szórakoztatta a népet. Még kérni is lehetett, az én kívánságomat persze nem teljesítették, de Alízét igen.

Este még igyekeztünk híreket olvasni a légtér helyzetről - de természetesen semmivel sem lettünk okosabbak a másnappal kapcsolatban.

Így persze kis bizonytalansággal a lelkünkben tettük el magunkat aludni, és persze végül nem a hétfői lett az utolsó nap, de ez már a folytatásra tartozik.

Gabi és CSom

Szólj hozzá!

Címkék: utazás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.