Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2011.07.08. 11:03 Gyopár&Csom

Étterem vizsla XI. - Jeff's (újabb krakkói kitérő...)

Hétfőn Krakkóban jártunk (sógornő buszratétele, és némi boltozás végett). A nap a Kazimierz Plázában (Galeria Kazimierz) ért véget, és ha már ott voltunk, akkor felmerült az ötlet egy vacsorára.

Főleg, hogy megláttam a Jeff's étterem hirdetését, ami azt sugallta nekem, hogy van sanszom némi marhasültre megfelelően elkészítve, ami nekem igen csak a gyengém... És persze reméltem, hogy nem ér majd csalódás, mert hát plázában kajálni, azért az még is csak kockázattal járt.
Csalódás ért. Pozitív és mekkora. Azt mondom, hogy minden várakozásunkat felülmúlta Jeff és az ő lánykái...

A bejáratnál pincérnők fogadnak, akik (miután kiderítették dohányzási szokásaidat) odavezetnek az asztalodhoz. Pincérnőd bemutatkozik, és jelzi ő felel a jó szórakozásért/lakásért. És meg is tesznek mindent.

A berendezésre mondanám, hogy autentikus USA, de mivel sosem voltam ott igazából, és ugye az amerikai filmekből kevesebb bölcsességet lehet tanulni, mint marhaságot, ezért módosítok: A berendezés amcsis, de jó és hangulatos.

Az étlap bőséges, és bár az árak nem az abszolút barátságos kategóriában futnak, egyrészt az adagok nagyságának, másrészt a napi akcióknak, harmadrészt a kaja minőségének köszönhetően simán elmennek.

Gabi végül bordát evett, én meg rákos fajitast... (Ennyit a marhasteakről, elcsábultam no...) Az előkészületek ijesztőek voltak, de nagyon kellemes dolgokat jósoltak.
Először Gabi kapott csontostálat, és egy nagy adag konyhai papír törlőkendőt. Ez azért pozitív jel, hisz tudták, egy jó oldalast nehéz a kezed használata nélkül elfogyasztani. Utána jöttem én. Érkezett négy fajitas, meg négyféle szósz és reszelt sajt, hogy a fajitast elkészíthessem majd magamnak.
Szóval kaja még sehol, de az asztal már kezdett nagyon tele lenni. (S közben más asztalokhoz is hordtak ki étkeket...)

Végezetül persze a lényeg is megérkezett, Gabi mézes-mogyorós oldalas, és az én rákjaim. Előbbi letális mennyiségű salátával, sült krumplival és grillezett csőkukoricával volt tálalva, az enyém frissen, így gyorsan megégettem magam, aztán egy ideig csak hallgattam, ahogy serceg a serpenyőben a rák és a zöldségek sora.
Nincs mit szépíteni, mire mindent bepakoltunk - legyünk őszinték a köret nem mind fért már be - szépen tele lettünk. És nagyon finom is volt.

Azt est két negatívuma volt, hogy nem ihattam hozzá sört (kívánta rendesen), mert haza kellett még vezetni Zakopanéba, és hogy megégettem magam nagyon csúnyán, de szóltak, hogy forró, én meg azt hittem át tudok nyúlni a serpenyő nyele alatt a villámért...

Szóval jó lélekkel ajánlom őket, ha Krakkóban jártok, vagy Varsóban, akkor jó étvágyat hozzájuk. (Mi meg finoman célozgattunk náluk arra, hogy nyissanak itt Zakopanéban is egy éttermet.)
Honlapjuk - ami viszont kissé kezdetleges - www.jeffs.pl

    CSom
 

1 komment

Címkék: krakkó lengyel izek


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr703049769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inda Krakkóból · http://indawwa.blogspot.com 2011.07.08. 12:54:58

Én a reggeli menüt szeretem (szerettem) náluk, mert nagy adag, simán jól lehet lakni vele ebédre is, és szerencsére bármikor felszolgálják, akár este is. Sajnos az utóbbi időben mintha romlott volna a kaja minősége, legutóbb az omlett alja konkrétan égett volt. Azóta nincs kedvem visszamenni hozzájuk.
süti beállítások módosítása