Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

• gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2011.03.18. 20:32 Gyopár&Csom

Kihívás

A szombati idegenvezetés az volt. Semmiképpen sem a résztvevők, hanem a szervezési munkák miatt. A feladat nagyszerű volt: Két busznyi vendéget - cirka 80 fő - kellett az Ó utcai útvonalon végigvinni.

Ez egyben nem megy, mert 80 fő sok egy idegenvezetővel, meg a mozgás is nehézkes, hiszen szűk a járda amerre megyünk. Akkor hogyan?

Azt találtuk ki, hogy a két csoport a két busznyi ember lesz, és Gabi gyorsabban halad majd a templomnál, és így előnyt nyer. Ez majdnem sikerült. Majdnem, mert a jó öreg WC közbeszólt, és mivel mind a két buszon volt rá igény, ezért szépen sikerült a két csoportnak egy időben végezni a templomnál.

Új és hirtelen ötlet kellett. Megvolt az is, az én csoporton kicsit korábban száll le a buszról, és kicsit többet sétál az Ó utcán (azaz a Koscielisko utcában). Ok, ez működött, Gabi kicsit meghajtotta őket, én meg komótosra vettem a figurát, a végén megcseréltük, s így nagyjából együtt érkeztünk a Gubałówka siklóhoz. Gabinak annyi előnye volt, hogy pont meg tudta venni a siklójegyeket. Szóval mikor mi beértünk Gabi pont kisétált a kassza épületéből.
Innen már gyalog-galopp, hiszen közösen fel a hegyre, Tátra panoráma egybe a csoportnak, majd le, szabadidő, és közösen irány a buszokhoz.

A végén elégedettek lehettünk, és nem kicsit örültünk, hogy nem ez volt az első csoportunk Zakopane városában... Azóta a visszajelzés is pozitív!

Challange: Abszolválva.

CSom

Szólj hozzá!

Címkék: idegenvezetés zakopanéban

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.