Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2011.01.21. 15:29 Gyopár&Csom

Csoda - Villa Toscana

Egy igazi kincsre akadtam az interneten, a Villa Toscanára. Addig-addig csodáltam a fényképeket az apartmanjaikról, míg nem megfogalmazódott bennem, hogy ezt muszáj felrakni a portálra, hisz pont az ilyen kincsek felkutatását érezzük hivatásunknak, hogy aztán az ideérkező magyarok is ámulhassanak.
Egyszer már találkoztam egy ilyen honlappal (érzéssel) a Górska Osada ikea + regionális stílusi faházai kapcsán, de ők úgy elhajtottak a búsba, (a magyar szerintük nem fizetőképes vendégtípus), hogy most óvatosan cserkésztem be őket.

Nagyon be akartam tűzni őket a gyűjteménybe, mit elszánt gyűjtő a ritka bogarat. Felhívtam őket, ők lepatintottak, hogy inkább mailban, elküldtem, de egy félmondata megfogott, mert azt kérte, hogy szedjem össze mikor vannak hosszú hétvégék a magyar munkarend szerint.
Majd kaptam egy rövid választ, mely szerint lépjek velük kapcsolatba... Megbeszéltük a találkozót, kicsit el is tévedtünk, hisz Murzasichle nincs Zakopane centrumában, de megérte. A szokásos 45 perces tárgyalásból 3,5 óra lett.

Celina és Jerzy fiatal világjáró házaspár, 2006 környékén telepedett le itt, előtte Arizónában, meg Afrikában, meg egy halom helyen laktak. Mesés humoruk van, igazi kemény fiatal értelmiségi panziótulajdonosok. Mondhatni az ilyenekkel a legnehezebb tárgyalni.
Tudták mit akarnak, értenek hozzá és én ilyenkor olyan kezdőnek érzem magam. Villájuk maga a megvalósult álom, minden szeglet, minden részlet ki van dolgozva, meg van szeretgetve és a Toscan hangulatot idéz. Igaz, hogy ez nem mondható klasszikusan regionálisnak itt, bár pont ezzel tűnik ki: valami más, valami új, de nagyon szép.
Az apartmanok berendezése különböző lakberendezési díjakat is nyert. A sóhajtozásra vágyó hölgyeket és urakat a honlapjukon levő galériába hívom meg
, no meg van róluk egy magyar nyelvű leírás itt a portálon.

Nem mellesleg nagyon jó és egészséges humoruk van, erről tesz tanúbizonyságot blogjuk, amely sajna lengyelül van, de Celina engedélyével leforditottam egy bejegyzést: 

7 dolog, amit egy hotel törülközőjével csinálni lehet- görbe tükör sorozat 
1 Megtörölhetjük a cipőnket, melyben egész nap a hegyeket jártuk.
2 Használhatjuk kozmetikai törlőkendő helyet, hogy eltávolítsuk vízálló rúzsunkat, melyet minden bizonnyal "Tűzoltóautó pirosnak" hívnak
3 Bedugaszolhatjuk a zuhanytálca lefolyóját, hogy az így keletkezett pancsolóban tapicskolhassunk.
4 Ha elfogynak a papirpelenkák ...
5 Minden kézmosás után a földre dobhatjuk, majd szidalmazhatjuk a szobalányt, hogy nem dolgozik rendesen.
6 Feltörölhetjük a kiömlött vörösbort, becsomagolhatjuk egy zacskóba és eldughatjuk az ágy alá, hátha senki nem találja meg. 
7 Megtörölhetjük a kutyát, hogy meg ne fázzon, miután belefetrengett egy pocsoly
ába.

Hát van humorérzékük, de gondolom máskép nem is lehetne ezt kibírni. Ha tehetném az egész blogot lefordítanám. Aki szeretné őket megismerni, annak jó alkalom hogy 2011 márc. 11-15 között magyarok számára állítottak össze egy regionális + toscán csomagot, ezt itt lehet megtekinteni.

Én jó lélekkel ajánlom őket!

    Gyopi

Szólj hozzá!

Címkék: zakopanei látnivalók lengyel érdekes zakopaneinfo.hu


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr442602870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása