Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

• gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2010.04.30. 22:17 Gyopár&Csom

Tulipánok földjén jártunk - II. rész: Avagy hátsónk nem maradt töretlenül!

Sziasztok! Második napunkon Delft lett uticélunk. E Hágához közeli kisváros híres indigókék porcelánjáról, amelynek gyártását a Royal Delft múzeumban lehet megnézni. Nem csak hogy bengednek a gyárba, de még fényképezni is lehet. Még a gyártósoron is. Teljesen…

1 komment

Címkék: utazás

2010.04.30. 16:05 Gyopár&Csom

3 days off

Sziasztok!Lengyelországban nem csak május elseje, hanem május harmadika is nemzeti ünnep. (Bizony-bizony, lesz egy klassz hetünk 2012-ben, amikor keddre és csütörtökre fognak esni ezek a napok...)Így holnap, holnapután és hétfőn a boltok nyitvatartása minimális lesz errefele. Ugyanez…

Címkék: lengyel érdekes

2010.04.28. 23:21 Gyopár&Csom

Tavaly ilyenkor

Egy éve ezt a teljes napot rászántuk arra, hogy azon filózzunk (a Tátrában kirándulva), hogy ideköltözzünk, vagy ne.Az eredmény ismert...!  CSom

2 komment

Címkék: gondolatok

2010.04.27. 22:34 Gyopár&Csom

Ide kéne küldeni a TB-t továbbképzésre

Ma hívott az ZUS (azaz a TB) ügyintézője. Ugyanis január óta megváltozott a Krecik (cégünk) TB-je, de én még mindig a tavalyit fizetem.Hívott, hogy szóljon hátha nem tudtam a változásról, és kért korrigáljam. Emellett megemlítette, hogy rossz tárggyal küldtem el a márciusi…

Címkék: gondolatok vállalkozásunk

2010.04.27. 22:27 Gyopár&Csom

A kereskedelem magasiskolája

Nagyon szeretek boltozni. Nem vásárolni, csak nézelődni. Magamba szívni a sok érdekességet, nézni a kirakatokat, az embereket, az árukat. Teljesen függetlenül attól, hogy piacra megyünk, kisboltba, hipermarketbe vagy plazába, élvezni szokatam a boltozást. Így amikor csak tehetem…

Címkék: gondolatok zakopanei látnivalók

2010.04.27. 21:48 Gyopár&Csom

Egy kupac macska

Még egy kezemben elfér mind a négy apróság. Színes kis gomolyag formában. Egy teknőctarka, egy cirmos kis vörös foltokkal, egy nagyon vegyes (csíkos-foltos) és egy igazi komornyik, fekete színben, fehér zoknikkal, mellénnyel és szemüveggel.Igazi öröm velük játszani, bár csak…

1 komment

Címkék: macska

2010.04.27. 15:44 Gyopár&Csom

Barkácsnapok Zakopanéban

Üdv!Mindenkinek hasznos, ha tudja: Tavasz van, tehát a város tolja az útfelújításokat. Ez azt jelenti, hogy a szokott dugók helyett DUGÓK várhatók. No meg, hogy az egyik legfőbb útja a városnak, az Aleja 3-ego Maja le van zárva majdnem teljes hosszában.   CSom

Címkék: zakopanei látnivalók

2010.04.27. 10:26 Gyopár&Csom

Tulipánok földjén jártunk - I. rész: Repülés földön, vizen és levegőben...

Nyaraltunk!!! Ez ám nem semmi, hisz életünk első közös nyaralása, amit nem családdal és nem cserkésztáborban töltünk, és hosszabb mint egy hétvége. Kezdésnek rögtön beiktattunk egy igazi "holiday felkelést" - mivel az indulás napján 4-kor (hajnalban!) csörögtt a…