Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2010.01.22. 21:16 Gyopár&Csom

Síugrás - első nap - beszámoló

Sziasztok!

Hát intenzív nap volt. Íme a részletek:

Kezdésnek fél kettő és kettő között gyülekeztünk a sánctól nem messze magyarok. Addigra én szereztem arcfestéstést is. Magyart. Nehézkesen ment, mert minden arcfestősnek csak fehér és piros festéke van, de persze mindenki kérdezgette, hogy nem pingálhatnak-e ki. Ilyenkor mindig felmutattam a magyar zászlómat - mely az otthoni teleszkópos felmosónyélen lengedezett - és megkérdeztem van-e zöld festékük. A negyvenkettediknek volt, így az üzlet megköttetett.

Szóval találka - végül kb huszan voltunk ma - és indulás a stadionban. Persze még mindig nem kövezték ki a bevezető utakat, így a nyári sárkorcsolya után, most hóban jégben csúszkáltunk.
A beléptetés brutálisan bénán van megcsinálva logisztikai szempontból, hatalmas sor alakul ki a kapunál, melynek a végén szabályosan toltak előre és nem lehetett ellene tenni. Végül azért bordatörés nélkük (közel álltam hozzá) bejutottunk, és a motozáson is túlestünk. Itt sajna Kalóz nevű társunk bebukta laposüvegét, és tartalmát is.

Sikerült viszonylag normális helyre kerülnünk, igaz, hogy mindenkire egy 30*30 centis állóhely jutott, szóval nem volt kényelmes. De a másik 50.000 embernek sem. Viszont a buli óriási volt, zene-zene és zene - no meg rengeteg becsempészett vodka. Tanultunk pár megoldást a motozós bácsik ellen... (Csak egy példa, az előttünk dekkoló fickó 5 (!) üveg vodkát hozott be...)

A verseny kellemes volt, és attól eltekintve, hogy Schlirenzauert nem lehetett ma megfogni, érdekes is volt. Sajna Janne csak hetedik lett, de majd holnap, és ha holnap nem, hát az sem zavar, mert Vancouver a cél! Nekem bőven elég, ha ott első lesz.

A verseny végére olyan -15 fok köré esett már le a hőmérséklet, így elgondolkodtam, hogy holnap legalább két pár zokni lesz rajtam. És áldottam a büszkeségem legyőző eszemet, azaz azt, hogy volt rajtam jégeralsó (is).

Mondjuk kijutni sem volt könnyű, főleg nem az alkoholcsempészetben jeleskedő lengyeleknek... Hatalmas zakózásokat láttunk, szerintem legalább két bokaficamot is... Mi megúsztuk, az is valami.

Ezek után viszont hazajönni a meleg lakásba, igazi áldás volt. Holnap újra verseny - elvben 30 feletti létszámmal a magyar szektorban!

Szép estét!

    CSom

U.i.: Majd gyűjtök be képeket, és csinálok itt a két napról egy képes beszámolót is...

1 komment

Címkék: zakopanei látnivalók siugrás


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr601693776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ghr 2010.01.23. 21:22:53

Lengessétek jól a magyar zászlót, ma egyet sem láttunk a tv-ben :((((
süti beállítások módosítása