Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

• gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Címkék: relax

2009.12.31. 11:22 Gyopár&Csom

Morcosság

Hét hónap blogolás után először moderáltam ki hozzászólást... Az előzős bejegyzés azért született, hogy tájékoztatást, adjon, méghozzá hirtelen és sürgősen. Erre valaki SMS küldő reklámot tesz bele hozzászólásként. (Gondolom valami program kereste a…

Címkék: blog gondolatok

2009.12.30. 17:45 Gyopár&Csom

INFORMÁCIÓ szilveszterezőknek! -- FONTOS!!!

Sziasztok!A reggeli havazást felváltotta megint egy melegroham. Ennek következtében ma nagyon komoly lavinák voltak a hegyekben - legalább öt ember meghalt a rádió híradása szerint.Ha valaki esetleg tervezné, hogy hegyekben, völgyekben szilveszterezik - akár pont a mi ilyen irányú…

Címkék: időjárás túra

2009.12.30. 16:29 Gyopár&Csom

Karácsony lengyel-magyar módra

Erősen gondolkodtam, hogy hát utaztunk, karácsonyoztunk, meg családoztunk, és erről írni illenék. No de mindenki ezt csinálta, szóval lehet hogy nem szögezne a monitorhoz egy ilyen bejegyzés. Aztán született a gondolat, hogy összeszedjem miben is más a mi…

Címkék: lengyel izek

2009.12.30. 16:06 Gyopár&Csom

Babaeső

Karácsonyunk a babázás jegyében telt. Úgy néz ki, az elmúlt évben rokonaim megragadták a lehetőséget, és javítnani  próbáltak Magyarország csúfos demográfiai helyzetén.Nővérem háromhónapos, csupa mosoly kislányával rengeteget játszottam. Hosszú, szerteálló,…

Címkék: gondolatok otthon

2009.12.30. 15:00 Gyopár&Csom

Hírdetés: Zakopanei idegenvezetési program az ünnepek alatt! (Helyzetjelentés)

Sziasztok!2009. december 31-én délutánra elkelt az összes hely, oda már ne jelentkezzetek!A meghirdetett akció részleteit itt olvashatjátok:http://zakopane.blog.hu/2009/12/10/hirdetes_zakopanei_idegenvezetes_program_az_unnepek_alatt   CSom

Címkék: reklám

2009.12.30. 11:33 Gyopár&Csom

Helyre állt a világ rendje

Éjjel havazott. És még havazni fog. Megnyugvóban a turisták - lesz hó Zakopanéban idén télen is.Csak el ne kiabáljuk...   CSom

Címkék: időjárás

2009.12.29. 22:12 Gyopár&Csom

A lakás legmelegebb pontja a Macska...

Ma ezzel a mondattal örvendeztetett meg az én Édesjó Uram.Tegnap ugyanis éjfél felé értünk haza Magyarországról (utunkról bővebben később), és az elmúlt néhány napban nem jártak nálunk a fűtőmanók, és nem rakták meg a kályhánkat. :(A hőmérők igen keveset mutattak.…

Címkék: macska otthon

2009.12.29. 13:11 Gyopár&Csom

Hírdetés - síugrás! (helyzetjelentés)

Sziasztok! Szépen alakul a magyar szektor a zakopanei síugró világkupa versenyekre! Ha valaki tud, hozzon magyar zászlót, és szólunk a Eurosportnak, hogy kamerázzanak magyar szurkolói formációt, vagy legalább mondják be élőben! :-) Jó páran érdeklődtök, ezért megírom: Még van…

Címkék: reklám siugrás

2009.12.29. 12:05 Gyopár&Csom

Itthon

Voltunk otthon karácsonyozni, de tegnap éjjel óta itthon vagyunk újra.    CSom