Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2009.10.09. 13:29 Gyopár&Csom

Gabi és az Internetes bank

Tegnap munka után úgy döntöttem, hogy régi elmaradásomat akarom rendezni, és beizzítom az e-banki szolgáltatást. Már vagy két hónapja van lengyel bankszámlánk, ha nem több, de eddig ez mindig elmaradt. Egyszer már eljutottam odáig, hogy beléptem a bank honlapjára, és az kijelentette, hogy hibás a jelszó, azaz PIN, és kidobott. Akkor felhívtam az ügyintézőt és miután meghallgattam, milyen hiteleket vehetek föl, majd több körben beazonosítottak, kiderült hogy a 77-ik kód és a kis kutya füle még hiányzik. Így a problémát nem tudták orvosolni.

De bezzeg most!!! Mindent elhoztam, volt nálam vagy 6 PIN, meg ügyfélkód, meg fejenként két kódkártya, Mert ugye mindenből kettő van, mert közös a számlánk. És elkezdetem előröl.

Egyedül most sem boldogultam, felhívtam az infovonalat, … hitel reklám, majd ha ezt akarja akkor 1-es gomb, ha azt akkor 2-es gomb, és így tovább, bár én szerencsére a 3-as gombnál kiszálltam a körből mert megérkeztem. Szóval nem tudom mi van a 9-es alatt.


Az ügyintézőt nagyon betrenírozták, jó sok szöveget betanult, én is voltam telefonos ügyfélszolgálatos, mélyen átérzem a munkáját. Egyeztettünk, szerinte okés, kapcsolt a beazonosító géphez, de az újra és újra visszadobott. - ROSSZUL írom be a PIN-t!!!


"Hölgyen egy négy számjegyből álló kódot csak be tudok pötyögni ehhez nem kell diploma, pedig az is van nekem." Ok, akkor pillanat türelmet kér… zene … háttér zaj. Majd a sablonszöveg, hogy köszöni türelmemet és emlékezzek vissza nem hívott-e szerződés kötés után valaki a banktól, hogy cseréljek telefonosan PIN-t, és akkor nem cseréltem-e? De mondom, pont úgy csináltam ahogy a bankban ezt előtte megbeszéltük. No hát akkor itt van a kutyus elásva, mert akkor azt a PIN-t, amit a kezemben van már rég lecseréltem. No jó de a telefon egy nappal a szerződéskötés után volt, a PIN-ek meg postán jöttek két héttel a szerződéskötés után. Szóval honnan kellett volna nekem tudni melyik a legfrissebb? Nem beszélve arról, hogy jött vagy 6 PIN, és én telcsin melyiket cseréltem le? Ühm.


Semmi baj, szóval ha emlékszem a telefonos PIN-re, akkor kapcsolja az azonosító gépet, és pötyöghetem. Szerencsétlennek minden gépes kapcsolás előtt el kellett mondania, hogy még véletlenül se mondjam hangosan a számokat. Bár szerintem én mondhatnám, mert azokat még most is mindig magyarul mondom magamban, és a lengyel telebank ugye…no mindegy.

Siker, azonosított a gép, a rendszer e szerint ismer. Jött az ügyintéző és megkért, hogy bontsam a vonalat, ő majd visszahív, és folytatjuk úgy, mert ez is beazonosítás része, hogy én ÉN vagyok-e.

Visszahív, jön a gép újra, majd bevallom, hol születem, hogy hívták a Mamát amikor még nem ismerte a Papát, és hol is lakom én… Akkor már sokadszorra mondtam a válaszokat és egyre jobban kellett kacagnom. A Fásult hölgy tudatta velem, hogy le van zárva az e-bank, mert háromnál többször próbáltam betörni rossz PIN-nel, hívjam vissza az infót, és akkor ők beaktiválják. Hívtam újra, … hitel… ha Ön a ..1-es, ha nem akkor 2-es, én a 3-nál lekanyarodtam. Zene, ügyintéző, sablonszöveg (már nagyon röhögtem, főleg hogy a Főnöknők és Marci is felvont szemöldökkel néztek normális vagyok-e). Beazonosító gép … és elszúrtam, félrenyomtam, és kiderült, hogy én nem én vagyok, hanem egy galád csaló... Újra kértem a gépet… másodikra átmentem. Kértem az e-bankom visszaaktiválását, bevallottam születéstől kezdve mindent, Mamát, Papát, telefonszámot, de még címet is. És közben fojtott hangon röhögtem, és csak kicsit fetrengtem.

Erre közli velem hogy most rakjam le, visszahív a megadott kontakt számon. Mondtam: OK. Leraktam 10 másodperc kacagás szünet, majd csöngött a mobil, felvettem, bemutatkoztam, majd még egyszer a beazonosítás végett, majd bevallottam a Mamát újra és már a Papa lánykori nevét is bevallottam volna, ha lenne, és csöndben folytak vidor könnyeim, jött a lakcím no meg, hogy hol is jöttem a világra. Ennek eredményeképpen lett net-bankom.


Ősi bölcsességet osztok meg veletek, ne szúrjátok el a net-bank belépést, mert akkor majd összepisilitek magatokat a hahotázástól…


  Gabi

Szólj hozzá!

Címkék: mindennapi feladatok


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr21438607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása