Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2014.05.31. 08:22 Gyopár&Csom

"Fizetnék ennek az embernek, hogy rendszeresen hívjon!"

Mondta tegnap Marci miután beszéltem Bernarddal, az Apartmanház tulajdonosával. Egyeztetünk a kivitelezésről, a padlólapokról és a kandallóról. Minden tetszik neki, amit választottam, mindennel egyetért, pedig nem azaz a könnyen befolyásolható típus, csak tényleg egy húron pendülünk. És utána futottam egy kört örömömben, és sikongattam. Szinte minden vele való beszélgetés után madarat lehet velem fogatni (mert haladunk!!!). Innen Marci következtetése, hogy beszéljünk gyakrabban. Én meg szívesen jelen lennék, akkor amikor Marci előadja a címben szereplő kívánságát Bernardnak. "Látni akarom a fejét!" jeligére. 

De ez még nem minden! Felvilágosítottam Marcit, hogy Bernard túl öreg (tény, hogy jó kiállású) és felesége van (tény, hogy messze), így nem aktuális, hogy engem tegyen boldoggá. Mire a válasz: "Én is szívesen hívom az ő feleségét!"

:) 
Gabi 

Szólj hozzá!

Címkék: mindennapi feladatok


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr426239252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása