Rólunk

Csomor Gabriella és Márton, azaz Gyopi és CSom idegenvezetési, program- és szállásszervezési, tolmácsolási és alap életbeli kalandjai Lengyelországban, Zakopanéban a Tátra fővárosában! Mivel egyre többen kerestek minket szállás, program, stb ügyben az iwiw-en, meg postolva, meg hasonlók, így megadjuk az email cimünket: polandtourism@gmail.com Írjatok nyugodtan! Létrehoztunk egy oldalt is Zakopanéról - böngésszétek azt is nyugodtan: www.zakopaneinfo.hu

Hozzáfűznivalóitok

  • gabrysia: Nem is olvastam a blogot, mert eltűntetek, aztán én is a fb-ról tudtam meg az apartmanházzal kapcs... (2014.07.22. 19:38) Hogy is lett nekünk apartmanházunk?
  • gab07: Jajj, ezeket olvasva elfogott a vágy, hogy nekem is legyen egy macskám. Úgy tudnak hiányzozni azok... (2011.12.10. 08:20) Néhány dolog, amit a macskáktól tanulhatunk
  • Inda Krakkóból: Wow! Gratula :) (2011.10.11. 18:39) Kapcsolatépítés
  • zsoka95: Ha tudnék lengyelül, tuti átköltöznék ZAKOPANÉBA. Erről a hétvégén is megbizonyosodtam. Lehet, ho... (2011.10.03. 21:15) "Ha"
  • Gyopár&Csom: Hát nem hiszem, hogy azt csak úgy polgári kezdeményezés gyanánt lehet nyitni... Meg aztán így is ... (2011.09.01. 17:51) Kommunikáció, mint olyan

Pontos Idő

Látogatóink a világból

free counters

2011.12.09. 22:11 Gyopár&Csom

Nyaralás

Elegem lett a karácsonyi előkészületekből, elegem a "szezonon kívül nem lesz sok munka és pihenünk, (de valahogy mégis látástól mikulásig dolgozunk)" életmódból, elegem a "most majd előveszem az elmaradásaimat, és bepótolom" hozzáállásból, és úgy összeségében mindenből

Kivettem egy-két szabadnapot az irodában (így csak az otthoni gépről dolgozok), és kijelentettem, hogy szabadságon vagyok, majd nekiálltam bepótolni alvás restanciámat. Ezek után előtúrtam egy régen kölcsönkapott könyvet, beleolvastam és hagytam magam elveszni benne.
Nem volt nehéz, mert Joanna Chmielewska kortárs lengyel krimiíró, aki az emberi egyszerűséget és lustaságot kifigurázva telerakja a regényeit helyzetkomikummal. A 2,3,4,5 stb. hullánál már nem kuncogtam, vagy fel-felnevettem, hanem ordenáré módon röhögtem, le-le estem székről, ágyról és majd bepisiltem, végül hajnali 4 felé a visszafojtott nevetéstől (Marci az igazak álmát aludta) görcsöt kapott az állkapcsom és csak sípolva tudtam venni a levegőt. Kimenekültem a WC-re és kiengedtem a hangorkánt. Marci békésen aludt tovább, csak az ellen tiltakozok amikor a nyolcadik hulla tájékán igzalmamban véletlenül fejbe könyököltem, de nem volt komoly tiltakozás, mert a második morgólodó szó közben visszaaludt. 

Másnap reggel vagy délig aludtam, és miután megtaláltam a gyilkost, úgy éreztem magam mint aki 2 hetet töltött az olasz riviérán napozva, pihenve. No, és újra szeretem az életet!

   Gabi  

Szólj hozzá!

Címkék: otthon relax lengyel érdekes


A bejegyzés trackback címe:

https://zakopane.blog.hu/api/trackback/id/tr623452281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása